پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در مراسم اختتامیه جایزه ملی حاج عبداله والی؛ نشان والی به مرکز نیکوکاری همای رحمت خدابنده اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در آیین پایانی رویداد و جایزه ملی حاج عبداله والی که با حضور مخبر سرپرست محترم ریاست جمهوری برگزار شد؛ نشان والی این رویداد به مرکز نیکوکاری همای رحمت شهرستان خدابنده شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم از سرپرست ریاست جمهوری از 15 فرد و گروه جهادی برگزیده رویداد و جایزه ملی حاج عبدالله والی در عرصه‌های پزشکی، استادی، مددکاری، دانشجویی، ورزشکاران، معلمان، هنرمندان، پیشکسوتان، دانش‌آموزی، موکب‌داران، خیرین، گروه‌های جهادی، موسسات و مجموعه‌های مردم نهاد، مراکز نیکوکاری و تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: این جایزه به دنبال الگوسازی، فرهنگسازی، ترویج و همچنین گسترش مرزهای خدمت‌رسانی از طریق معرفی نمونه های موفق است. وی تصریح کرد: از اهداف کلی طرح نشان والی می‌توان به مواردی همچون وسعت دادن به مخاطب عرصه‌های محرومیت‌زدایی و کار مردمی، گسترش مرزهای خدمت‌رسانی و اقدام جهادی، معرفی الگوهای ویژه و برتر، ترویج فرهنگ مشارکت مردمی و تقویت و انسجام شبکه فعالان محرومیت‌زدایی و مردمی اشاره کرد.

گفتنی است مرکز نیکوکاری همای رحمت شهرستان خدابنده از سال 1398 افتتاح شد و در طول سال‌های گذشته اقدامات بسیار مطلوبی در زمینه‌های ارائه خدمات درمانی، تامین جهازیه، خرید ساختمان برای نیازمندان، کمک‎های مومنانه و… انجام شده است.

لازم به توضیح است که مرحوم حاج عبدالله والی از مدیران کمیته امداد بود که به شکل داوطلبانه از سال 1361 تا 1384 در منطقۀ محروم بشاگرد سکنی گزید و پس از 23 سال خدمت صادقانه در همان منطقه از دنیا رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha